Nie da się ukryć, jak ważna jest pisemna treść strony internetowej. Nawet jeśli jedynym celem strony internetowej jest wyświetlanie zdjęć lub filmów, bez dobrej treści opisującej te media zarówno użytkownicy sieci, jak i wyszukiwarki internetowe będą mieli trudności z odnalezieniem Twojej strony. Jednak wysokiej jakości pisanie treści to coś więcej niż tworzenie strony pełnej ładnych słów opisujących towar, usługę lub inną informację. Skuteczne pisanie treści poprawia optymalizację pod kątem wyszukiwarek - a w marketingu internetowym SEO jest wszystkim.

Znaczenie pisania treści dla SEO

Aby zrozumieć, w jaki sposób pisanie treści poprawia pozycję w wyszukiwarkach, należy zrozumieć, w jaki sposób wyszukiwarki, takie jak Google, klasyfikują witryny pod kątem wyszukiwań. Kiedy użytkownik wpisuje hasło do Google, serwis wysyła roboty indeksujące, które sprawdzają miliony stron internetowych. Wyszukiwane są między innymi witryny zawierające terminy, które dokładnie lub w dużym stopniu odpowiadają temu, czego szukasz. Po zlokalizowaniu wszystkich witryn zawierających wyszukiwane hasła Google nadaje im priorytet na podstawie wielu innych czynników, w tym „świeżości” treści, częstotliwości występowania słów kluczowych pasujących do parametrów wyszukiwania oraz przydatności witryny dla innych użytkowników. Publikując treści bogate w określone słowa kluczowe, pomagasz Google połączyć użytkowników, których chcesz przyciągnąć do swojej witryny. Wyszukiwanie najskuteczniejszych słów kluczowych i umieszczanie ich na stronie internetowej nie jest jednak umiejętnością intuicyjną. Wymaga treningu i praktyki, dlatego też wiele firm zleca pisanie treści firmom zajmującym się pisaniem treści.

Usługi pisania treści

Stare porzekadło „jeśli chcesz, aby praca została wykonana dobrze, zatrudnij profesjonalistę” może brzmieć jak reklama usług pisania treści, ale istnieje kilka bardzo ważnych powodów, dla których firmy zwracają się do usług pisania treści SEO w celu napisania swoich artykułów. Oto kilka z nich:

  • Agencja zajmująca się pisaniem treści posiada zasoby i narzędzia do identyfikacji najczęściej używanych terminów wyszukiwania (słów kluczowych) dla Twojego rynku docelowego.
  • Profesjonalne usługi pisania treści zatrudniają pisarzy, którzy mogą tworzyć artykuły w znacznie szybszym tempie niż osoby niebędące pisarzami. Możesz spędzić godziny lub dni, próbując stworzyć kilka stron – czas, który mógłbyś przeznaczyć na pracę nad swoją działalnością.
  • Jeśli zatrudnisz firmę świadczącą usługi pisania treści na blogi, która będzie zarządzać blogiem Twojej firmy, Twoja strona będzie się rozwijać, a w miarę budowania publiczności bloga, Twoja strona będzie piąć się w górę w rankingach Google.
  • Profesjonalne usługi pisania treści współpracują z klientem w celu opracowania artykułów, które są korzystne dla firmy, klientów i wszystkich innych osób odwiedzających stronę. Możesz osobiście przejrzeć wszystkie artykuły przed ich opublikowaniem na stronie. To Ty masz ostateczny głos w sprawie tonu, informacji i tematów.

Stawki za pisanie treści różnią się w zależności od długości artykułu, liczby artykułów, na które podpisujesz umowę, oraz ilości badań, których wymagają Twoje artykuły. Większość firm zajmujących się marketingiem internetowym oferuje usługi pisania treści i będzie uwzględniać niektóre strony w ramach budowy witryny. Zapytaj o ceny pisania treści, zanim zdecydujesz się na rozbudowę swojej strony internetowej lub bloga.

5 wskazówek dla najlepszych serwisów piszących treści internetowe

Nawet jeśli zamierzasz zlecić pisanie treści witrynie zajmującej się pisaniem treści, ważne jest, aby wiedzieć, jaki rodzaj pisania treści faktycznie poprawi Twoje SEO. Pomoże Ci to uniknąć bycia wykorzystanym przez pozbawioną skrupułów usługę i pomoże Ci w opracowaniu tematów artykułów do pisania treści. Oto kilka strategii, które stosują najlepsze usługi pisania treści:

  1. Przejrzysta, czytelna treść – Google faworyzuje strony, które zwiększają wygodę użytkowników. Jeśli Twoi czytelnicy będą sfrustrowani, ponieważ treść jest trudna do przeczytania, opuszczą Twoją stronę w krótkim czasie, co zwiększy współczynnik odrzuceń. Treść powinna być napisana poprawnie pod względem gramatycznym i zrozumiała dla przeciętnego czytelnika, który będzie odwiedzał Twoją stronę.
  2. Pisz z myślą o odbiorcach – firmy zajmujące się pisaniem treści są szczególnie biegłe w dopasowywaniu treści do odbiorców. Na przykład kancelaria prawna, która zajmuje się różnymi obszarami praktyki, może wymagać różnych rodzajów pisania treści prawnych. Może potrzebować artykułów napisanych prostym językiem angielskim dla swoich stron dotyczących obrażeń ciała i obrony karnej, ale czegoś bardziej technicznego dla obszarów praktyki, takich jak spory dotyczące własności intelektualnej lub obrona przed błędami medycznymi.
  3. Rozbijanie tekstu – Niezależnie od tego, jak dobrze napisana jest treść, nie chcesz czytać ogromnej masy tekstu i nikt inny też tego nie chce. Najlepsze serwisy piszące treści mają wiele sposobów na rozbicie tekstu i uczynienie go bardziej czytelnym. Niektóre z nich to:Nagłówki i podnagłówki dla poszczególnych tematówListy wypunktowane i numerowaneUżycie białych plam (obszar, który nie jest wypełniony tekstem, filmami lub obrazami)Ograniczenie akapitów do nie więcej niż trzech lub czterech zdańMam nadzieję, że zauważyłeś, że jest to technika, która została zastosowana na tej stronie.
  4. Słowa kluczowe – Wszystkie usługi pisania treści stron internetowych są zaznajomione z technikami używanymi do identyfikacji słów kluczowych i używają oprogramowania do pisania treści, aby zidentyfikować te, które pomogą ich klientom najbardziej. Niektóre tanie usługi pisania treści pomijają tę fazę badań i próbują wstawić słowa kluczowe, które ich pisarze zakładają, że będą pomocne. Najlepsze serwisy zajmujące się pisaniem treści stosują bardziej naukowe podejście.
  5. Link do autorytatywnych źródeł – Kiedy wyszukiwarka taka jak Google wysyła crawlery w sieci, sprawdzają one nie tylko twoją stronę, ale także każdą stronę, do której link znajduje się w tekście. Jeśli te strony zostaną uznane za autorytatywne, Google podniesie rangę Twojej strony. Twoja firma zajmująca się pisaniem treści internetowych będzie wiedziała, które typy witryn będą stanowiły wartość dodaną do Twoich treści.

Poszukaj profesjonalistów, którzy piszą treści od lat

W sieci istnieje wiele serwisów zajmujących się pisaniem treści, a niektóre z nich są całkiem niezłe. Istnieje kilka sposobów, aby oddzielić dobre serwisy pisania treści od tych mniej renomowanych:
Przejrzyj własną stronę internetową firmy zajmującej się pisaniem treści. Jeśli ich własna strona ma słabo napisaną treść lub niską pozycję w wyszukiwarkach, mogą nie być w stanie wiele zrobić dla Twojej strony.
Zidentyfikuj istniejących klientów tej firmy, sprawdź ich strony internetowe i zobacz, jak ich strona wypada w kilku podstawowych wyszukiwaniach.
Przeczytaj opinie klientów. Firmy zajmujące się pisaniem treści stron internetowych z dumą zamieszczają na swoich stronach pozytywne opinie klientów, ale jeśli ktoś napisał coś niepochlebnego na temat pisanych przez siebie treści, prawdopodobnie pojawi się to w wyszukiwarce Google z nazwą firmy.
Pamiętaj, że SEO wymaga czasu, aby przynieść efekty. Dzięki skutecznemu pisaniu treści powinieneś zauważyć znaczną poprawę wyników swojej witryny.

Seolyze

Ocena strony:

5/5 - (Głosów: 1)

Jeśli artykuł Ci się spodobał pamiętaj aby ocenić stronę :)

Kategoria: Content marketing
11-07-2022
4 minut(y) czytania